Vyhledávání

Vánoční výhody a tipy na dárky »
Doprava zdarma při nákupu nad 499 Kč »

Vánoční výhody a tipy na dárky »
Doprava zdarma při nákupu nad 499 Kč »

Doprava zdarma nad 1 499 Kč

38 prodejen v ČR

Vrácení zboží do 90 dní

Zákaznický klub se slevou až 15 %

379 200 777 (Po–Pá 8–16:30)

FAQ

Zboží, které jsem si objednal mi velikostně nevyhovuje. Jak mám při výměně postupovat?

Zboží můžete vrátit nebo vyměnit:

  • Registrovaní zákazníci (členové klubu Zóna) mají na vrácení zboží lhůtu až 90 dní.
  • Neregistrovaní zákazníci mohou zboží vrátit nebo vyměnit ve standardní lhůtě 14 dní.

Balíček odešlete na adresu Rock Point a.s. - E-SHOP, Pod Kyjovem 351/24, 322 00 Plzeň 7-Radčice. Do adresy nezapomeňte připsat E-SHOP. Tohle označení nám usnadní práci při třídění balíků a zboží se k nám dostane rychleji.

Zboží odešlete tak, jak jste ho obdrželi, aby bylo schopné dalšího prodeje. Přiložte originál faktury, všechny visačky, záruční list apod. Doporučujeme udělat si kopii faktury pro vaši kontrolu. Pokud máte na faktuře více zboží, ponechte si originál a odešlete kopii. Dle Vašeho čísla zásilky, které máte na podacím lístku, zjistíte, zda jsme zboží převzali. Neinformujeme zákazníky o převzetí balíčku na sklad. Informaci o zpracování obdržíte formou emailu s přiloženým dobropisem dle zákonné lhůty nejpozději do 14 dnů.

V případě zájmu o jinou velikost či barvu, si prosím vytvořte novou objednávku. Peníze za vrácené zboží vám budou i tak vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty.

Výměnu zboží můžete uskutečnit i na kterékoliv prodejně Rock Point, Hannah nebo KEEN  Concept Store ve stejné nebo vyšší hodnotě. Zboží, prosím, doneste na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty.

Více informací najdete zde »

Mám možnost výměny zboží?

Výměna přes e-shop není v současné době možná, ale je možné zboží vrátit a objednat nové. Případně jej můžete vyměnit či vrátit na kterékoliv prodejně Rock Point, Hannah nebo KEEN Concept Store.

Pokud byste se rozhodli pro variantu výměny zboží na prodejně, prosím, doneste zboží na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty. Na prodejně Vám vystaví doklad o převzetí zboží. V případě vrácení zboží na prodejně nelze částku za zboží vyplatit v hotovosti na pokladně prodejny, ale bude Vám zaslána na účet, případně složenkou. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty.

Pokud byste se rozhodli zboží vrátit a objednat nové, vytvořte novou objednávku na www.rockpoint.cz a zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu: Rock Point a.s. - E-SHOP, Pod Kyjovem 351/24, 322 00 Plzeň 7-Radčice.

Více informací najdete zde »

Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?

Objednávku je možné vyzvednout přímo na kamenných prodejnách Rock Point, partnerských prodejnách Hannah a KEEN Concept Store. Při vyplňování dodacích údajů v objednávkovém procesu je nutné zvolit způsob dopravy "osobní odběr" a vybrat konkrétní prodejnu. V případě, že by vám zboží barevně nebo velikostně nevyhovovalo a prodejna bude mít zboží skladem, je možné provést okamžitou výměnu. V opačném případě je třeba postupovat dle obchodních podmínek - vrácení zboží.

Jak poznám, jestli mám nebo nemám již vytvořený účet?

Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz, kde vše ověříme. Sami bohužel tuto informaci nezjistíte. Nezakládejte si účet jiný, opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

Mám kartičku z prodejny, mohu nakupovat na e-shopu?

Ano. V případě, že máte z prodejny vytvořenou kartičku ZÓNA, jste již registrovaný uživatel s účtem, na který se vám načítají body za nákupy jak z prodejny, tak z e-shopu. Stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „Přihlášení/registrace“.

Pokud si nejste jisti, zda jste uvedli svůj e-mail, zvolte „Zaslat zapomenuté heslo“ a zadejte svůj e-mail (vyzkoušejte raději více e-mailů). Pokud Vám systém po stisknutí tlačítka „Odeslat“ zahlásí Účet s tímto e-mailem nebyl nalezen, kontaktujte nás zona@rockpoint.cz. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat.

Pokud jste na e-shopu ještě nenakupovali, zvolte rovnou „Zaslat zapomenuté heslo“ a nechte si ho vygenerovat. Zadejte svůj e-mail uvedený při registraci a stiskněte tlačítko „Odeslat“. Heslo Vám bude zasláno během okamžiku na Váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás (zona@rockpoint.cz), abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít

Jsem registrovaný on-line, mohu využívat Zóna výhod k nákupu v kamenných prodejnách?

Ano, stačí svou on-line registraci nahlásit na prodejně. Při on-line registraci kartičku ZÓNA nezasíláme a při nákupech není podmínkou ji fyzicky vlastnit, ale pokud budete mít zájem, můžete si kartičku na jakékoliv naší kamenné prodejně Rock Point nebo partnerské prodejně Hannah či KEEN Concept Store vyzvednout. Stačí své členství prokázat jménem a jedním dokladem totožnosti. 

Jsem registrovaný, už jsem nakupoval, ale nepamatuji si své přihlašovací údaje.

Nepamatuji si heslo: Stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „Přihlášení/registrace“. Nepamatujete-li si své heslo, klikněte na „Zaslat zapomenuté heslo“ a nechte si vygenerovat nové. Zadejte svůj e-mail a stiskněte tlačítko „Odeslat“. Nové heslo Vám bude zasláno během okamžiku na Váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení doporučujeme Vaše heslo změnit kliknutím na svoje jméno a zvolením „Změna hesla“.

Nepamatuji si e-mail nebo nevím, zda mám již založený účet: Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz, kde vše ověříme. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat.

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, neváhejte se obrátit na adresu: zona@rockpoint.cz, na které Vám zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme problém vyřešit.